Vrácení a výměna

Vrácení zboží (nad 1200 Kč zdarma)

Zboží, které vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, nám můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Pokud bude zůstatkova hodnota Vaší objednávky po vrácení nebo výměně zboží činit alespoň 1200 Kč, bude vrácení zboží prostřednictvím dopravce ZÁSILKOVNA a doručení vyměněného zboží k Vám zcela zdarma. V případě zůstatkove hodnoty objednávky do 1200 Kč činí náklady na vrácení prostřednictvím dopravce ZÁSILKOVNA 70 Kč.

  1. Nepoškozené a nepoužité zboží v originálním obalu včetně všech štítků a visaček zabalte tak, aby nedošlo k poškození zboží ani jeho obalu při přepravě. Do zásilky přiložte oznámení, že zboží je určeno k vrácení, s nezbytnými identifikačními údaji (jméno, příjmení a adresa kupujícího, číslo objednávky nebo faktury, datum přijetí, název a množství zboží, které má   být vráceno, číslo účtu pro vrácení peněz) nebo vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy.
  2. Zabalené zboží:
    - předejte na kterékoli pobočce dopravce ZÁSILKOVNA
    - odešlete prostřednictvím kteréhokoli Z-BOXu dopravce ZÁSILKOVNA s využitím mobilní aplikace. Seznam poboček a Z-Boxů najdete na adrese https://www.zasilkovna.cz/pobocky
    - odešlete jakýmkoli způsobem na adresu Duotex, s.r.o., Čemernianska 57/45,  09303 Vranov nad Topľou, Slovenská republika
  1. Při podání zásilky na pobočce ZÁSILKOVNA nahlaste provozovateli naše ID: 96312601.
    Provozovatel vytiskne štítek, nalepí jej na zásilku a vydá Vám potvrzení o odeslání zásilky.
    Nebo použijte výše uvedené ID v aplikaci při vracení prostřednictvím Z-BOXu.
  1. V okamžiku podání zásilky prostřednictvím dopravce ZÁSILKOVNA nic neplatíte.
    Z celkové částky určené k vrácení bude odečten poplatek za vrácení ve výši 70 Kč (platí pro objednávky se zůstatkovou hodnotou po vrácení do 1200 Kč, od 1200 Kč je vrácení zdarma).

   Peníze za vrácené zboží vám budou vráceny na účet po doručení zásilky, zpravidla do 3 dnů.

 

Výměna zboží zdarma

  1. Vraťte nám zboží, které chcete vyměnit, do 14 dnů od jeho převzetí podle pokynů uvedených výše, v části „Vrácení zboží“.  Do zásilky přiložte oznámení, že se jedná o výměnu zboží, a nezbytné identifikační údaje (jméno, příjmení a adresu kupujícího, číslo objednávky nebo faktury, datum přijetí, název a množství zboží) nebo vyplněný formulář Výměna zboží.
  2. Vytvořte novou objednávku na zboží, které chcete zaslat místo vráceného zboží. V objednávce v části „Doprava a platba“ vyberte způsob dopravy „Výměna zboží“. Přepravné pro zaslání vyměněného zboží je zdarma.
  3. Případný rozdíl v ceně mezi vráceným a vyměněným zbožím zaplaťte bankovním převodem na náš účet na základě faktury, kterou vám zašleme na vaši e-mailovou adresu. V případě objednávky se zůstatkovou hodnotou po výměně zboží do 1200 Kč a vrácení zboží prostřednictvím dopravce ZÁSILKOVNA, budou k tomuto rozdílu připočteny náklady na vrácení zboží ve výši 70 Kč.

Vyměněné zboží Vám zašleme po úhradě faktury nebo obratem po převzetí zásilky od Vás, pokud při výměně zboží nevznikl rozdíl v ceně.